پیشنهادی های ما برای شما:

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/9/19/androidmaha و 8:33 دقیقه ارسال شده است

علی

سلام

این نظر توسط وان دانلود در تاریخ 1394/9/18/3 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

وان دانلود

سلام داش خوبی من مدیر سایت وان دانلود هستم
ممنون از نظری ک بهم دادی
داداش اون نرم افزار واقعیه بازدید ثبت میکنه ولی همشو با یک ای پی
امیدوارم منظورمو دونسته باشی
و برات یه پیشنهاد داشتم
پیشنهاد من اینه ک بیای واسه سایت من مطلب بزاری و به من و محمد حسین مهدی کمک کنی محمد حسین مهدی خودش اول سایت مربوط به دانلود داشت من بهش اینو گفتم سایت خودشو ول کرد حالا داره برای من مفت مطلب میزاره
اگه خواستی نویسندم بشی ب شماره
09017471527
تماس بگیر
با امید دیدار
پاسخ:ممنون از نظرت گفتی نویسنده ولی ببخشید نمیشه داداش نمیتونم برسم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







بلوک برترین برنامه ها